сряда, 1 март 2017 г.

Скърбящ долап - песен по стихове на Юнус Емре


Намериха ме на едно дърво -
крилете ми прекършиха.
и в един долап ме затвориха.
За Неговото име аз въздишам.
О, Аллах - Милостивият, Вечно Даряващият /Помагащият/,
Ти Си единствен лек при всяка беда.

Името ми е „скърбящият долап“.
Умирам, произнасяйки „О, Господи!“.
Така е заповядал Възлюбеният
За Неговото име аз въздишам.
О, Аллах - Милостивият, Вечно Даряващият /Помагащият/,
Ти Си единствен лек при всяка беда.

Водата от най-низкото аз издърпвам,
Качвайки я горе, така я изсипвам.
Неговото име аз повтарям,
За неговото име аз въздишам.
О, Аллах - Милостивият, Вечно Даряващият /Помагащият/,
Ти Си единствен лек при всяка беда.

Влюбеният Юнус е щедър,
Сълзите измиват греховете
Влюбен съм в Истината,
За Неговото име аз въздишам.
О, Аллах - Милостивият, Вечно Даряващият /Помагащият/,
Ти Си единствен лек при всяка беда.

- Юнус Емре -



Няма коментари:

Публикуване на коментар