четвъртък, 8 декември 2016 г.

Приказка за бащата и двамата сина



The Master speaks...
Един баща имал двама сина. Единият син бил много посветен. Служел, работел с бащата, помагал му... а другият като получил парите от бащата, отишъл да живее в друг град, с всички пари,  пропилял ги за хазарт, проститутки, ядене, пиене и останал без пари. Почнал да гледа свине при някой фермер. Фермерът му давал някаква храна – каквото на свинете, това и на него. Накрая той започнал да се усеща, казал си: „Дори слугите на моя баща ядат по-добра храна от това, което аз ям тук.” Решил да се върне при бащата. Написал писмо: „Приеми ме за слуга на твоето имение. Не заслужавам да съм твой син повече. Обаче, приеми ме като слуга.” Бащата като разбрал, че синът се завръща, решил да спретне парти, празненство. Направил купон.

По-възрастният син, който бил с бащата, верният на бащата, за пръв път се разгневил на баша си. Рекъл:

- Добре де, този пропиля всички пари, направи толкова грешки, а ти сега в негово име правиш празненство. А аз вярно ти служа през цялото време, а никога не си направил ни едно празненство в моя чест.

Бащата му рекъл: 

- Ти през цялото време имаш моята любов и подкрепа. А той беше изгубен. Сега се завръща. Нима това не е повод за празненство? Накрая осъзна нещо.

Така и човек, когато се завърща към Истината... Има много легенди за това, че човек, когато се завърне към Божественото, към истинското, все едно празнуват ангелите на небето, празнуват, пеят, цветя падат от небето, благословии, голямо празненство е на небето, че някой се завърнал към небесния свят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар