четвъртък, 8 декември 2016 г.

Стара македонска история

The Master speaks...
Има една стара македонска история.

Някакъв човек се молел на Господ, викал:

- Господе, искам да стана еким (еким е доктор). Как, научи ме как да лекувам хората, как да ги спасявам, как да не страдат, как да ги излекувам, когато са болни.

 Молел се на Господа да му открие как да лекува. Усърдно се молел. И по едно време се появявил архангел Михаил, онзи, който бил отговорен за транспорта.  Дошъл Архангел Михаил и му казал:

- Прати ме Господ, да ти кажа как да лекуваш.

- Добре, Архангеле, можеш ли да ми кажеш как.

- Ами, ще ти кажа. Ще влезеш при болния и като видиш, че съм му застанал до главата, знай че каквото и да направиш ще умре. Ама каквото и да направиш, щом съм дошъл тук край, ще дойде с мене. Той е мой човек вече.

Ако ме видиш как стоя до краката му, значи каквото и да направиш ще го излекуваш, защото не го взимам. Каквото и да направиш. Може да му дадеш вода, чай, всякакво лекарство ще помогне, няма да умре. Със сигурност няма да умре. Така че, за да разбереш дали ще излекуваш някого, трябва да видиш къде стоя аз.

                                                ***
Архангелът къде стои. Ако видиш къде е Архангелът, ще знаеш дали човекът ще оцелее или няма да оцелее. Ще умре ли или не, има ли смисъл да го лекуваш или няма смисъл да го лекуваш изобщо. Лечението има смисъл само в случай, че човекът оцелее. Ако не оцелее, колкото и да го лекуваш, умира накрая. Много го лекуваха, лекуваха, накрая умря. Машаллах.

Колко пари дадоха за лекарства, човекът пак умря. Всички тия лекарства отидоха така, не си свършиха работата. Няма лекарство, което може да те спаси от смъртта. Няма външно лекарство, което може да те спаси от смъртта. Ако трябва да напуснеш единствено нещо, което има смисъл е да медитираш. Ако влезе в молитва, па медитира, ще влезе в една светлина и преходът ще бъде гладък. Няма да бъде страшно и може даже да се просветне. За време на смъртта да постигне най-висшето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар