понеделник, 11 декември 2017 г.

Не очаквайте нищо друго освен моята любов

След като прегърна повечето от събралите се, Баба изказа своите обяснения за значението на сахавас:
   Значението на сахавас е физическа близост, да се срещаме един с друг, да общуваме заедно като членове на същото семейство. Но моят престой с вас и вашият престой с мен не означават същото нещо. От векове, Баба е с всички; но тук, вие всички трябва да бъдете с Баба и да забравите всичко друго. Мисли може да идват и да си отиват. Ние не можем да ги контролираме или да ги спрем. Как да ги контролираме? Като изгубите себе си, опитвайки се да бъдете погълнати в общуването с Баба, така че те може да идват и да си отиват автоматично, без вашето същество да е съзнателно за тях.
   Правете това за шест дни. Поне за шест дни, забравете целия ваш престиж, знание и духовност. Опитайте се да наблюдавате най-дребните детайли и да анализирате това, което се случва тук. Аз искам вашите сърца да бъдат чисти и отворени за мен, за да вляза. Една най-важна точка е да забравите вашите трудности – семейство, финанси, здраве и т.н. – и само да се концентрирате на любовта на Баба. Не очаквайте чудеса. Не мислете, че идването ви тук ще реши всички ваши трудности, и вашите тревоги ще свършат. Аз нямам нищо общо с такива неща. Аз нямам ключ за такива проблеми. Не се надявайте за благословии да станете здрави и богати. Ако мислите, че сте дошли за подобряването на вашето здраве, вие напротив, ще го изгубите. Аз съм дошъл – спускайки се от най-висшето състояние – за да даря любовта си на всички вас. Всичко останало е илюзия. Не очаквайте нищо друго освен моята любов.

   Има огромно количество литература за любовта, но да се постигне любовта не е лесно. Много, много малко хора я намират. Ако вие наистина ме обичахте, нямаше да сте тук, защото в този случай вашата истинска любов щеше да ви накара да осъзнаете моето Истинско Състояние. Слушайте това, което говоря, и не мислете като философи! Няма завеса между вас и мен. Единствената завеса сте вие, само вие.
Мехер Баба

Няма коментари:

Публикуване на коментар