петък, 24 февруари 2017 г.

Освен това, което Ти ми даваш – какво имам аз?


От целия свят само Теб избирам.
Бъди сигурен, че тъжен седя.
Сърцето ми е като молив в Твоите ръце.
От Теб зависи дали тъжен ще съм или весел.
Освен това, което Ти искаш, какво съм аз?
Освен това, което Ти ми покажеш,
какво виждам?
Понякога от мен бодил израства,
понякога – роза.
Понякога аромат на рози вдишвам,
понякога бодли бера.
Щом такъв ме искаш – такъв съм.
Щом инак ме държиш – инак съм.
В онази бъчва, където на сърцето цвят даряваш,
какъв ще бъда зависи от любовта или омразата.
Ти направи края ми по-добър от началото.
По-добре направи ме последния от първите.
Щом Ти се скриеш, безверник ставам.
Щом покажеш се, набожен съм.
Освен това, което Ти ми даваш – какво имам аз?

Какво търсиш в джоба ми или в ръкава?

Мевляна 

Няма коментари:

Публикуване на коментар