четвъртък, 29 декември 2016 г.

Гласът на майката


Изправи се, дете мое и бъди истински човек.
Понасяй с храброст това, което ти е отредено.
Не отминавай, а се справи с пълна сила с това, което те пресреща и не се страхувай!
Не забравяй, че АЗ съм тази, която създава мъжете и жените и която е предопределила победата.
Не мисли, че животът е сериозно нещо.
Какво друго е съдбата, освен играта на твоята майка?
Ела и бъди за известно време моя играчка.
Посрещни всичко, което ти се случва с усмивка и спокойствие, не му се противи.
Какво се чудиш за смисъла на живота?
Мислиш ли, че „играчката” е без значение?
Знай, че светкавицата със сила да разрушава светове също е моя играчка.
Не питай за планове.
Трябва ли на стрелата план, когато е изстреляна от лъка.
И с тебе е така.
Когато животът се Живее, планът се разкрива, а до тогава, о Дете на времето, остани в незнание.
Моята игра е без грешка.
За това отдай се на ежедневните пътувания.
Знай, че за Моя радост, ти си дошъл на света и поради същата причина, когато нощта настъпи и желанието ми е удовлетворено, аз ще те прибера в Моето царство.
Не питай и не планирай, остави волята Ми да тече през теб, както тече океана през черупката на празна мида.
Но разбери, нито едно твое движение не е случайно, нито едно усилие напразно.
И най-малкият страх накрая ще се разсее.
И мечтата няма да е по-голяма от делото.
По неизвестни за теб причини ще ходиш тук и там и твоят ход ще следва велики цели.
Ще срещнеш и ще говориш с много хора, но само една малка част от тях ще са Мои от самото начало.
По рождение те почитат Божествената майка в най-трудния за служене аспект.
Поклонници не на живота, а на смъртта са те, обичат бурите и гръмотевиците.
С тях ти ще размениш един таен знак и те ще те последват.
И какъв е този знак ли?
Дълбоко в сърцето на сърцето ми блести „Мечът за жертвоприношения на Кали”.
Всички религии носят любовта към смъртта в себе си.
Пламъкът на отречението ще пламне в Моите ръце и ще даде на хората със страст контрола на мислите.
Тогава преданоотдадените Ми ще бъдат възмездени, тогава усилията, лишенията и служенето ще са сладки, а не горчиви. Това време е далече, но Аз Кали, майката на нощта, съм и сега до теб.
Не помръквай след поражението.
Скръбта и радостта са еднакви, не се различават, така искам Аз.
Радвай се когато пристигаш, накъдето и да си вървял и Ме виждай как се усмихвам, защото на такива места сключвам договори с хора и ядовете им свършват и те намират покой дълбоко в сърцето Ми.
Не се старай да ми угодиш, нямам нужда нито от любовта, нито от приятелството ти, нито от това да съобразяваш постъпките и интересите си с мен, просто вечер поговори с мен, когато Аз ти говоря.
Излез от крепостта си и скочи в океана на ужаса.
Излез от удобната си стая, за да пазиш стража в горящия си град. Знай, че и едното и другото са еднакво недействителни. Посрещни съдбата с усмивка.
Не очаквай милосърдие и Аз ще те направя извор на милосърдие. Приеми смело собствената си тъмнина и твоята лампа ще засвети.
Изпълни най-малката дейност с ентусиазъм, а не търси работа, която ласкае гордостта ти.
Бъди достоен в работата, която Аз съм ти дала.
Стегни здраво звеното от веригата.
Приеми всяко предизвикателство.
Не се смятай отговорен, но не питай и за възнаграждение.
Когато слънцето залезе и Играта завърши, ти бъди силен, безстрашен и наясно със себе си, защото Аз, Кали, която прави мъжете и жените, която съдържа в себе си победата,
съм твоята Майка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар